10 mars 2013

Popup /single slider card

Först vill jag lägga ut två bilder på några av de sakerna jag köpte i karlstad.


Några textstämplar som jag gillade, och rektangulära dies.


Marie från scrap it up visade fyra st kortvikningar i karlstad. En av dem var ett popup/ single slider card. Har inte testat en sån tidigare och det väl väl dags då. Min kollega fyller år imorn 11 mars, hon hade fest tidigare och fick då ett kort men gjorde ett till enkelt kort som hon ska få på jobbet imorn.




 Jessica tycker om turkos och jag lila, så de fick bli de färgerna. Ballongstämpel från magnolia.


 När man drar i tagen åker ballongerna uppåt, och under visar sig en text.


I´m entering Love rubberstamps challange with this card.


1 kommentar:

  1. How cool! I love the pop up! Thanks for playing with us at Loves Rubberstamps!

    SvaraRadera