23 april 2012

Välkommen till världen

En före detta kollega har blivit far och självklart måste jag skicka ett kort till honom.

Använde stämplar från stämpelkällan. Alla mönstrade papper från BoBunny.
Kantstansen är en ny (för mig) från Marta Stewart.

 Kom på att jag skulle ha tagit en bild på insidan innan jag skrev. Därav den vita fyrkanten efter sudden. Hela det pappret är egentligen i samma färg, och mycket vitare än vad som syns på bilden.

Min personliga stämpel måste såklart finnas med.

3 kommentarer:

  1. Du gör mycket fina kort. Tack för att du delar med dig. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så jättegulligt kort du skapat!!! Stämpeln är så söt och stämpeln där bak har jag oxå =) Den mest fantastiska stämpeln någonsin!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Ett gulligt kort! Såklart att den nyblivna pappan måste gratuleras!

    SvaraRadera